Enforteix i tonifica els músculs amb una classe d’espíning

espíning 1Vols enfortir i tonificar els teus músculs? T’agradaria millorar la teva capacitat cardiovascular? Sense dubte la teva activitat és l’espíning!

Es tracta d’una activitat de resistència aeròbica on es treballen els músculs més grans i forts del cos.

Tal com ens explica Ferran Sierra, coordinador d’activitats dirigides d’UFEC Barcelona, la pràctica de l’espíning aporta nombrosos beneficis:

  • Endureix els glutis i les cames.
  • Tonifica els bíceps, els tríceps, l’esquena i els abdominals.
  • Disminueix el ritme cardíac i la pressió arterial.
  • Redueix l’estrès.
  • Ajuda a la pèrdua de pes.

Però, quines diferències hi ha entre fer espíning en una classe dirigida al teu gimnàs i sortir al carrer a fer bici? La intensitat.

foto espíningEn l’espíning, la intensitat que pots arribar a aconseguir és molt més elevada que si surts a fer ciclisme en ruta, degut a la presència d’un tècnic i la duració d’una classe d’espíning (entre 45 i 50 minuts).

I, qui pot practicar espíning? Qualsevol tipus de persona que vulgui millorar la seva capacitat cardiovascular, ja que es tracta d’una activitat de mitjana-alta intensitat.

Així que ja ho saps, si vols millorar la teva capacitat cardiovascular i enfortir i tonificar els teus músculs, apropa’t al teu Centre Esportiu UFEC més proper i vine a fer una classe dirigida d’espíning! Després, explica’ns els resultats ;)

Aquest post te 0 Comentaris

Deixa un comentari