Els beneficis de les activitats aquàtiques per a embarassades

Les activitats aquàtiques permeten fer un treball cardiovascular, de tonificació, de benestar emocional i de millora física en general i estan recomanades entre els 4 i 8 mesos de gestació.

L’embaràs, en tot el seu procés, representa per a la dona un gran canvi físic i mental. La part de tonificació és molt importat ja que la musculatura es dilata, els lligaments queden més  tous i les articulacions es debiliten. Especialment les zones com la base de la pelvis, l’abdomen i l’esquena.

La capacitat de flotació que proporciona l’aigua i la llibertat de moviments en què es poden adoptar diferents formes i posicions, permet fer tot un treball que fora d’aquest medi seria impossible de realitzar.

Un altre aspecte que cal tenir en compte és el treball cardiovascular que s’hi duu a terme mentre es fan els exercicis, que sense arribar a la fatiga, cremen també calories i eviten així el sobrepès.

L’últim aspecte important que cal destacar és una millora a nivel emocional important. Durant l’activitat física es pot relaxar el cos i  la ment, disminuint així l’estrès i els nervis que poden provocar aquesta nova situació.

Abans d’iniciar aquesta activitat, cal parlar-ho amb el metge o la metgessa per saber si hi tenim alguna contraindicació per practicarla.

Podeu practicar aquestes activitats a UFECalella, a UFECsabadell, a UFECsalt i UFECsantceloni.

Aquest post te 0 Comentaris

Deixa un comentari